Pages

Monday, July 19, 2021

Challenge #223

                                 Hello Crafty Friends!!!! I first want to apologize for the past

two challenges that I didn´t post, Blogger is making some changes

to the blog and I am still working to make everything work smooth 

so our Always Fun Challenge continues to work for everyone!

                                           We are very  happy to be back with a new Challenge

for you this week, I hope you are ok and safe 

wherever you might be!!!

For this week, our theme is Anything but a card!

Show us what other talents you have besides cardmaking 

we can´t wait to see your creations.

 Winners for Challenge #220

#2 PJ´s projects
#4 Tammy A.
#1 Lisa Krafy Home

And now on to this weeks challenge

Challenge #223

Our theme for the new challenge is

"Anything but a card"

Some great inspiration from the Design Team:








 It's your turn!!! Please link up your projects by clicking 
on the blue InLinkz button below.
*Link direction
link directly to your project post
*No Backlinking to older projects
*Please become a follower of our blog.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 comments:


  1. RR
    ใครชื่นชอบการเล่นเกมสล็อตออนไลน์ต้องไม่พลาดในการเข้ามาร่วมสนุกกับเกม Golden Ox
    จากค่ายเกมสล็อตยอดฮิตอย่าง Pragmatic Play โดยสามารถเข้ามาเล่นเกม สล็อตฟรีเครดิต เกมนี้ ได้ที่ Superslot 98
    แล้วคุณจะได้พบกับ สล็อตเครดิตฟรีไม่ต้องแชร์ อีกมากมายกว่าพันเกม
    สล็อตออนไลน์
    สล็อตออนไลน์

    ReplyDelete
  2. I think this is one of the most important information for me.
    And I enjoy reading your article.
    wordpress
    ufa88kh.blogspot
    youtube
    ភ្នាល់កីឡាប្រដាល់

    ReplyDelete
  3. Hoe meneer Benjamin Lee me een lening heeft verstrekt!!!

    Hallo allemaal, ik ben Lea Paige Matteo uit Zürich, Zwitserland en wil dit medium gebruiken om de heer Benjamin te bedanken voor het nakomen van zijn belofte door mij een lening te verstrekken, ik zat vast in een financiële situatie en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen evenals het opstarten van een bedrijf. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende leningfirma's, zowel particuliere als zakelijke organisaties, maar het is nooit gelukt en de meeste banken hebben mijn kredietaanvraag afgewezen. Maar zoals God het wil, werd ik door een vriendin, Lisa Rice genaamd, geïntroduceerd bij deze financieringsdienst en onderging ik het gepaste proces om een lening van het bedrijf te krijgen, tot mijn grote verbazing werd ik binnen 5 werkdagen net als mijn vriendin Lisa ook heeft een lening van $ 216.000,00 verleend. Dus mijn advies aan iedereen die een lening wenst, "als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het online afsluiten van een lening met een lage rente van 1,9% en betere aflossingsplannen/schema, neem dan contact op met deze financieringsdienst. Trouwens, hij weet niet dat ik dit doe, maar vanwege de vreugde in mij ben ik zo blij en wil ik mensen meer laten weten over dit geweldige bedrijf dat echt leningen verstrekt, het is mijn gebed dat GOD zou zegenen ze meer omdat ze een glimlach op de gezichten van mensen toveren. U kunt contact met hen opnemen via e-mail op { 247officedept@gmail.com}

    ReplyDelete